Cięzarówki Cięzarówki
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona główna
  • Aktualności
    • Wszystko
    • Akcesoria
    • Autobusy
    • Bezpieczeństwo
    • Ciekawostki
    • Drogi
    • Eksploatacja
    • Finanse
    • Kadry
    • Moja ciężarówka
    • Naczepy
    • Oleje i paliwa
    • Opony
    • Prawo
    • Rynek
    • Wydarzenia
    • Kärcher: strzał w dziesiątkę, czyli pistolety ciśnieniowe
      Kärcher: strzał w dziesiątkę, czyli pistolety ciśnieniowe
      Kwiecień 20, 2018 0
      31
    • OCRK: Czy polskich kierowców nadal obowiązuje MiLoG?
      OCRK: Czy polskich kierowców nadal obowiązuje MiLoG?
      Kwiecień 20, 2018 0
      3143
    • Drabpol; 35 lat na rynku
      Drabpol; 35 lat na rynku
      Kwiecień 19, 2018 0
      76
    • Inter Cars: łożyska ślizgowe Kolbenshmidt o najwyższej sprawności
      Inter Cars: łożyska ślizgowe Kolbenshmidt o najwyższej sprawności
      Kwiecień 19, 2018 0
      79
  • Artykuły
    • Wszystko
    • Autobusy
    • Galeria
    • Jazda próbna
    • Naczepy
    • Prezentacje
    • Rynek
    • Technika
    • Chłód pod kontrolą
      Chłód pod kontrolą
      Kwiecień 16, 2018 0
      1030
    • Iveco: Najczęściej kupujemy Iveco
      Iveco: Najczęściej kupujemy Iveco
      Kwiecień 13, 2018 0
      153
    • Strażackie zakupy A.D. 2017
      Strażackie zakupy A.D. 2017
      Kwiecień 12, 2018 0
      291
    • Mercedes-Benz: Mocarz z turbosprzęgłem
      Mercedes-Benz: Mocarz z turbosprzęgłem
      Kwiecień 12, 2018 0
      1678
  • Prawo
  • Prenumerata
  • Redakcja
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj

    Michelin X LINE Energy – klasa AAA na wszystkie osie

    Maj 16, 2017

    Michelin X LINE Energy to pierwsza gama opon ciężarowych na wszystkie osie, która może się poszczycić klasą AAA oporów toczenia. Dzięki temu zestaw składający się z ciągnika siodłowego i naczepy wyposażony w opony tej gamy i używany w transporcie dalekobieżnym pozwala zaoszczędzić nawet 1 litr paliwa na 100 kilometrów bez utraty trwałości ogumienia.

    Gama opon dalekobieżnych Michelin X LINE Energy: F 385/55 R 22.5 na oś prowadzącą, D2 315/70 R 22.5 na oś napędową i T 385/55 R 22.5 na osie naczep.

    Gama opon dalekobieżnych Michelin X LINE Energy: F 385/55 R 22.5 na oś prowadzącą, D2 315/70 R 22.5 na oś napędową i T 385/55 R 22.5 na osie naczep.

    Opinie użytkowników są jednoznaczne – gama opon Michelin X LINE Energy gwarantuje rzeczywiste oszczędności paliwa w transporcie dalekobieżnym. Z oponą X LINE Energy D2 315/70 R 22.5, pierwszą oponą na oś napędową klasy A oporów toczenia według europejskich norm etykietowania, Michelin oferuje przewoźnikom pierwszą kompletną gamę opon klasy AAA oporów toczenia na wszystkie osie. Opony X LINE Energy F 385/55 R 22.5 na oś prowadzącą i X LINE Energy T 385/55 R 22.5 na osie naczep również otrzymały klasę A.

    W porównaniu do poprzedniej generacji opon Michelin X LINE Energy (klasy BBA) montaż nowej gamy na całym pojeździe pozwala zaoszczędzić do 1 l paliwa na 100 km i tym samym obniżyć emisję CO2 o 2,66 kg. Średnia oszczędność paliwa z tego tytułu wyniesie 1610 euro w pierwszym życiu opony (przed pogłębianiem i bieżnikowaniem). Wraz z oszczędnościami na paliwie opony zachowują pozostałe osiągi opon Michelin, czyli wysoki przebieg oraz bezpieczeństwo użytkowania.

    Opony gamy X LINE Energy klasy AAA na wszystkie osie – prowadzącą, napędową i wleczoną – powstały w oparciu o innowacyjne technologie:

    – REGENION: elementy rzeźby bieżnika uzyskane w wulkanizacji w formach wydrukowanych w technologii 3D regenerują się z każdym kilometrem, zapewniając optymalną przyczepność opony w każdych warunkach przez cały okres jej użytkowania. Wraz ze zużywaniem się bieżnika odsłaniają się w nim nowe rowki gwarantujące nieprzerwaną mobilność.

    – SILICION: innowacyjna mieszanka gumy – to pierwsze opony ciężarowe zawierające krzemionkę w bieżniku, która znacząco zmniejsza opór toczenia opony i obniża zużycie paliwa pojazdu.

    – INFINICOIL: kord stalowy o długości aż do 400 metrów nawinięty wzdłuż osi toczenia opony tworzy opasanie zwiększające stabilność opony w całym okresie eksploatacyjnym. Opona z technologią InfiniCoil cechuje się większą wytrzymałością, wyższym indeksem nośności i większym bezpieczeństwem użytkowania w trudnych warunkach drogowych.

    – CARBION: mieszanka gumy powstała w innowacyjnym procesie łączenia składników w fazie ciekłej. Mieszanka charakteryzuje się większą jednorodnością z korzyścią dla trwałości, a zatem przebiegu opony.

    (s)
    Fot. Michelin

     

    Tagi : Michelin, opony ciężarowe
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Powiązane posty

    • Kärcher: strzał w dziesiątkę, czyli

      Kärcher: strzał w dziesiątkę, czyli pistolety ciśnieniowe

      OCRK: Czy polskich kierowców nadal

      OCRK: Czy polskich kierowców nadal obowiązuje MiLoG?

      Drabpol; 35 lat na rynku

      Drabpol; 35 lat na rynku

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Nowe wydanie

    Ciężarówki – kwiecień 2018

    Udostępnij

    Na skróty

    Redakcja
    Prenumerata
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Ciężarówki

    E-wydanie

    Ciężarówki – kwiecień 2018

    KURSY WALUT

    USD/PLN
    3,3862
    EUR/PLN
    4,1769
    CHF/PLN
    3,5214
    GPB/PLN
    4,8372
    NOK/PLN
    0,4367

    CENY PALIWA

    Pb98
    4.99
    Pb95
    4.71
    ON
    4.61
    LPG
    2.04
    CNG
    3.51
    © 2018 copyright APRA, wszelkie prawa zastrzeżone
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda