Cięzarówki Cięzarówki
  • E-wydanie
  • Newsletter
  • Strona główna
  • Aktualności
    • Wszystko
    • 4x4
    • Akcesoria
    • Analizy
    • Autobusy
    • Autonomiczne pojazdy
    • Bezpieczeństwo
    • Ciekawostki
    • Drogi
    • Ekologia
    • Eksploatacja
    • Elektromobilność
    • Finanse
    • Galeria
    • Giełdy
    • Kadry
    • Karty paliwowe
    • Logistyka
    • Moja ciężarówka
    • Naczepy
    • Oleje i paliwa
    • Opony
    • Pick-up
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Prezentacje
    • Producenci
    • Przewoźnicy
    • Rynek
    • Serwis
    • Sport
    • Targi
    • Technika
    • VAN
    • Wydarzenia
    • Zdrowie
    • Serbski kierowca na dwóch kartach
      Serbski kierowca na dwóch kartach
      30 grudnia, 2021 0
      343946
    • Elektryczne Solarisy będą wozić dzieci do szkoły
      Elektryczne Solarisy będą wozić dzieci do szkoły
      30 grudnia, 2021 0
      23325
    • Turecki kierowca ciężarówki z wyłącznikiem tachografu
      Turecki kierowca ciężarówki z wyłącznikiem tachografu
      29 grudnia, 2021 0
      343765
    • Goodyear dostarczy opony dla dwóch gigantów wyścigów w Rajdzie Dakar 2022
      Goodyear dostarczy opony dla dwóch gigantów wyścigów w Rajdzie Dakar 2022
      29 grudnia, 2021 0
      4859
  • Artykuły
    • Wszystko
    • 4x4
    • Autobusy
    • Bezpieczeństwo
    • Ciekawostki
    • Eksploatacja
    • Elektromobilność
    • Galeria
    • Jazda próbna
    • Logistyka
    • Naczepy
    • Nowości
    • Oleje i paliwa
    • Opony
    • Ponad normatyw
    • Prawo
    • Prezentacje
    • Producenci
    • Przewoźnicy
    • Rynek
    • Serwis
    • Sport
    • Targi
    • Technika
    • Wydarzenia
    • Wywiad
    • Daimler Truck przenosi do Wörth zabytkowe pojazdy użytkowe
      Daimler Truck przenosi do Wörth zabytkowe pojazdy użytkowe
      14 grudnia, 2021 0
      10331
    • Zmiana nazwy firmy z Daimler AG na Mercedes-Benz Group AG
      Zmiana nazwy firmy z Daimler AG na Mercedes-Benz Group AG
      17 października, 2021 0
      10167
    • Mercedes-Benz Trucks: Nowy Citan z rozwiązaniami wspierającymi komfort codziennej pracy
      Mercedes-Benz Trucks: Nowy Citan z rozwiązaniami wspierającymi komfort codziennej pracy
      18 sierpnia, 2021 0
      23081
    • Mercedes-Benz Trucks: Actros L – samochód ciężarowy premium do transportu dalekobieżnego
      Mercedes-Benz Trucks: Actros L – samochód ciężarowy premium do transportu dalekobieżnego
      22 lipca, 2021 0
      23249
  • Prawo
  • Prenumerata
  • Kontakt
  • Archiwum
  • Napisz do nas
Idź do...
    Szukaj

    Elektryczna Scania BEV w Lidl Italia

    21 grudnia, 2021

    Zeroemisyjna Scania BEV (pojazd elektryczny zasilany z baterii) odbiera towary z centrum logistycznego Lidl w Arcole niedaleko Werony zaopatrując w nie supermarkety w północno-wschodnich Włoszech.

    Elektryczna Scania BEV w Lidl Italia, Cięźarówki

    Lidl Italia, wiodąca włoska sieć supermarketów, odebrała niedawno swój pierwszy pojazd ciężarowy o napędzie elektrycznym. Lidl Italia jest jednym z pionierów zrównoważonego systemu transportowego, a inwestycja w Scania BEV to wynik długofalowej współpracy Italscania, włoskiej spółki zależnej Scania, z firmą transportową LC3 Transporti.

    Nowy BEV wyprodukowany przez Scania ma zasięg około 250 km na jednym ładowaniu. Pojazd to chłodnia na 23 europalety, chłodzona ciekłym azotem dostarczonym przez partnera Lidl – firmę LC3 Trasporti.

    Napęd całkowicie redukuje emisję dwutlenku węgla, cząstek stałych i tlenków azotu oraz istotnie obniża poziom hałasu. Trzyosiowe podwozie BEV wyposażono w silnik elektryczny o mocy ciągłej 230 kW (313 KM) i mocy szczytowej 295 kW (401 KM). Chłodnia zapewnia dwie odrębne strefy do transportu towarów w różnych temperaturach przechowywania.

    – Naszym długoterminowym celem jest dekarbonizacja transportu, a wprowadzenie na rynek nowego pojazdu ciężarowego o napędzie elektrycznym jest ważnym krokiem naprzód w tym kierunku – podkreśla Luca Ros, dyrektor ds. logistyki Lidl Italia.

    – Scania wspiera Lidl Italia w tej bezprecedensowej transformacji nie tylko jako dostawca pojazdów, lecz także w kluczowych działaniach związanych z analizowaniem dynamiki operacyjnej, w projektowaniu infrastruktury ładowania, czy choćby oferując usługi naszej szerokiej sieci w całym regionie – podsumowuje Enrique Enrich, prezes i dyrektor generalny Italscania.

    – Tylko w pierwszej połowie 2021 roku nasze zobowiązanie na rzecz zrównoważonego i przyjaznego dla środowiska transportu towarowego zaowocowało milionami kilometrów pokonanymi przez pojazdy LC3 Trasporti, które korzystają z alternatywnych i odnawialnych źródeł energii, takich jak bio-CNG i bio-LNG, co znacznie zmniejsza emisje. Kontynuujemy realizację naszego zobowiązania, wyruszając w kolejną, czystą podróż w przyszłość na pokładzie pierwszego w 100% elektrycznego pojazdu Scania. Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy uczestniczyć w tym innowacyjnym projekcie wspólnie z liderem rynku, takim jak Lidl Italia – dodaje Michele Ambrogi, prezes LC3 Trasporti Group.

    MM
    Fot. Scania

    Tagi : elektryczna ciężarówka, scania
    Udostępnij :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+

    Powiązane posty

    • Aktualności, Prawo

      Serbski kierowca na dwóch kartach

      Serbski kierowca na dwóch kartach
      Aktualności, Autobusy

      Elektryczne Solarisy będą wozić dzieci

      Elektryczne Solarisy będą wozić dzieci do szkoły
      Aktualności, Prawo

      Turecki kierowca ciężarówki z wyłącznikiem

      Turecki kierowca ciężarówki z wyłącznikiem tachografu

    Zostaw odpowiedź

    Captcha Kliknij na obraz aby zaktualizować captcha .
    Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

    Nowe wydanie

    Ciężarówki – Czerwiec-Lipiec 2020

    Na skróty

    Redakcja
    Prenumerata
    Napisz do nas
    Reklama
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Ciężarówki

    KURSY WALUT

    EUR/PLN
    4,4683
    USD/PLN
    3,8997
    CHF/PLN
    4,1513
    GPB/PLN
    4,9091
    NOK/PLN
    0,4211

    CENY PALIWA

    Pb98
    4,59
    Pb95
    4,27
    ON
    4,21
    LPG
    1,99
    CNG
    3,21
    © 2018 copyright APRA, wszelkie prawa zastrzeżone